Obrazy Św. Placyda i Maura w ołtarzu dookoła kościoła.

a. Obraz Św. Placyda postać en pied, frontalnie pokazana. Głowa trzy czwarte w lewo, do góry, strzyżona w obwódkę. Pod szyją biały kołnierzyk. Habit czarny. Ręce skrzyżowane na piersiach. W dłoni lewej palma, w prawej pastorał, w piersiach utkwiony miecz. Pióro pastorału i głównia miecza czerwone. W prawej dłoni na narożu czerwona infuła. Tło niebieskie z żółtym rozświetleniem wokół głowy i w lewym górnym narożu. U góry białą farbą napis „PLACIDUS, ABNAS, DISCIPULUS S. TEBUS DICTIPROTONARTERORDIUTS”. Płótno na skrzydłach drzwi, obite profilowaną listwą. Skrzydła polichromowane w kolorze seledynowym.

b. Obraz Św. Maura postać en pied frontalnie głowa, trzy czwarte w prawo, strzyżona w obwódkę. Twarz z długą brodą. Habit jednolity, czarny. Ręce skrzyżowane na piersiach. Lewa dłoń podtrzymuje pastorał. Pióro pastorału czerwone. W lewym dolnym narożu czerwona infuła. Tłami niebiesko-bieżowe owe. U góry napis brązową farbą „S. MAURUS ABBAS DISCIPULUS S.

Styl barok. Materiał, technika olej, płótno i deski

ANTRYPODIUM OŁTARZA D. KOŚCIOŁA

Styl eklektyzm. Materiał, technika olej, płótno

Styl neobarok. Materiał, technika płaskorzeźba, marmur, biały, ołów

Organy 20 głosowe o mechanicznej trakturze gry, pneumatycznej trakturze rejestrów, stożkowych wiatrownicach, o dwóch manualnych i pedale, zasilanych dmuchawą elektryczną. Prospekt organowy w typie architektonicznym z dekoracją snycerską jednosekcyjny, siedmiosegmentowy. Na skrzyniowym cokole oparta szafa organowa o konturze płaskim. Dolna część szafy o ściankach podzielonych prostymi płycinami, zwieńczona profilowanym gzymsem wspartym na konsolkach, wyłamywanym na segmentach. Pięć segmentów przymkniętych ostrołukowo, dwa poziomo, ujęte parami pilastrów. Segmenty skrajne i środkowy zwieńczony wimpergami ze ślepymi maswerkami z motywem trójliścia.